Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (32)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (27)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Прищак М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Прищак М. Д. 
Комунікативні основи педагогіки В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / М. Д. Прищак // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2015. - № 4. - С. 141-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2015_4_26
Результат здійсненого аналізу педагогічної теорії В. О. Сухомлинського - обгрунтування тези про визначення комунікації онтологічною, телеологічною та аксіологічною основою розвитку особистості та методологічною основою педагогіки й освіти в цілому. Незважаючи на те, що В. Сухомлинський не використовував термін "комунікація", він близько підійшов до створення системи педагогічної комунікації. Основою цієї системи є "учень у його взаємодії з зовнішнім та внутрішнім світом" на принципах онтологічно-духовної комунікації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 585.002 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Прищак М. Д. 
Теорія стилів менеджменту І. Адізеса: на шляху формування системного підходу до менеджменту [Електронний ресурс] / М. Д. Прищак, О. Й. Лесько // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2016. - № 6. - С. 39-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2016_6_9
Теорія стилів менеджменту визначена як методологічна, системотворча основа системного підходу до менеджменту в творчості І. Адізеса. Проаналізовано питання функцій менеджменту, стилів менеджменту, типів менеджерів, лідерства, командоутворення, конфліктів, прийняття рішень, управління змінами та етапів розвитку організації як структурних елементів формування цілісної теорії менеджменту.
Попередній перегляд:   Завантажити - 585.815 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Прищак М. Д. 
Трансформація освіти України: пошук парадигми [Електронний ресурс] / М. Д. Прищак // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2011. - № 35. - С. 30-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2011_35_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 324.219 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Прищак М. Д. 
Порівняльний аналіз особистісно орієнтованого, компетентнісного та комунікативного підходів в освіті [Електронний ресурс] / М. Д. Прищак // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2018. - № 6. - С. 124-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2018_6_17
В контексті визначення методологічних засад розвитку освіти України XXI ст., здійснено порівняльний аналіз особистісно орієнтованого, компетентнісного, комунікативного підходів в освіті. Ключовим критерієм методологічної ефективності відповідних підходів в освіті виступає принципи сучасної (постнекласичної) парадигми освіти. Показано ключову роль особистісно орієнтованого підходу в подоланні авторитарної парадигми освіти та роль компетентнісного підходу як ключового фактору трансформації освіти України в напрямі європейського освітнього простору. Визначено позитивні аспекти та недоліки особистісно орієнтованого та компетентнісного підходів. Зокрема, можливість абсолютизації ролі особистості (особистісно орієнтований підхід) в системі "людина-світ" та абсолютизація технологічного аспекту розвитку особистості (компетентнісний підхід), що повертає нас до класичної (раціоналістичної) парадигми освіти. Обгрунтовано, що недоліки особистісного орієнтованого та компетентнісного підходів значною мірою можуть бути подолані комунікативним підходом. Досліджено роль комунікативного підходу як ключового методологічного системоутворювального чинника розвитку освіти України. Комунікативний підхід долає недоліки компетентнісного підходу, обумовлюючи необхідність формування компетентностей "ціннісною метою" освіти, гармонізуючи духовні та технологічно-компетентнісні аспекти розвитку та діяльності особистості. Аналіз особистісно орієнтованого, компетентнісного та комунікативного підходів в освіті показує їх взаємозв'язок, взаємозалежність, взаємовизначеність, взаємодоповнювальність. Тому, методологічною основою їх подальшого дослідження та актуалізації в педагогічну практику має бути системний підхід в освіті.
Попередній перегляд:   Завантажити - 325.255 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Прищак М. Д. 
Концепт комунікативності як методологічна основа дослідження суб’єктності особистості [Електронний ресурс] / М. Д. Прищак // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2020. - № 63. - С. 202-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2020_63_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 486.423 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського